marți, 16 noiembrie 2010

Schimbari..!

Cand vorbesc de schimbari ma refer laa..nu stiu , la ce ma refel mai exact dar m-am schimmbat in rau si in bine , parte cu rau` , gen ; ma inchid in mine , si parte buna gen;ca ma inchid in mine?=)
Nu mai am timp pentru mine. Efectiv.
Si nu stiu ce sunt cu postarile astea atat de scurte.
Aaa. poate ca ma inchid in mine, poate pentru ca imi e frica sa ma descarc pt. ca poate daca ma descarc la cineva sau cuiva 10000% nu ma va intelege si va rade, pt acel cineva e un joc:-j;=) ;si sti acel cineva, se va duce la ala si la asa si ii zice " ba uiteee....:-@ " si tot asa pana ii tace gura si mai si infloreste , mda ,
Unii se baga:-?.De ce va bagati?E trebaa voatstra?!Va zice omu .. nu zice;daca imi esti prieten; !Tu nu ..De duci mai departe si te intreb "De ce i-ai zis lu` x si y? la care tu " Paiii ceee \;d/ parca iti erau prietenii , trebuie si ei sa stiee nuu?!:| " Da farte sunt de accord cu chestia asta! Dar nu trebuie sa afle de la voi LOGIC x(!!!
Ce intelegeti din asta?! Din toata baterea asta de campii?!:|
Nu va mai bagatii!!!!!!!8-|.;-<.[nu e trebaa voastra ce fac eu !.]
Prietenii de voooi:x>;d<! :|
ok hai paa;x .!

Un comentariu: