marți, 19 octombrie 2010

| Ele! ;x | Doare ele!;x |

Tin mult la ele , le iubesc enorm ,sunt ca si surorile mele:x,chear daca am pierdut legaturaa:-j ,cu unele ,dar acele unele nu sunt multe, ba chear deloc ,o sa imi fie greuu ,o sa ..nu stiu ce o sa fac atunci cand nu ..atunci cand nu le voi mai vedea in scoala [urmeaza clasa a 9 a si o luam pe drumuri diferite],le iubesc, chear daca nu le demonstrezz sau daca nu prea vorbesc cu ele.Sunt 2 persoane importante ba nu 3 dar, sunt ale mele , poate eu nu sunt ale lor dar ,pe ele 3 nu le voi uita nikiodata. Niciodata!!.Poate au fost minute,ore,luni,ani in care nu am comunicat si ..Imi doresc ca acele 3 persoane sa isi aminteasca de clipele EXTRAORDINARE pe care le`am petrecut impreuna si ... am ras,am plans,am impartit totuul!!!!.POatee pentru ele eu .. nu mai sunt asa de importanta , nu imi pasa ca voi tine la ele !!!
Asaa zisee "prietene" ,,:-j eeh m`iam dat eu seama cine sunt ele..si au vrut sa imi dea si inca vor sa imi dea peste nas ca de VEZII DOAMNE CINE SUNT ELE!!!=]] nu imi pasa deaia zic ca sunt asa zisele mele"prietene".
Imi iubesc copilaria care am avut`o cu EA sau ELE:xx nu o voi uita , a fost cel mai important "film" din viata mea
VA IUBESC!! chaer daca nu vati dat inca seama cine sunteti:-j
;xxxx
PAA;"x .
-Copilaria conteaza!
-Copilaria e cel mai frumos"film" din viata orikareeiiiiii persoana!
;''x !

2 comentarii:

  1. Si eu te iubesc, bai >:D<
    I will never forget u!
    Pe noi deja ne-a separat clasa a 9.a, dar ma intorc
    Promit!
    ...Si o sa fie totul ca inainte <3

    RăspundețiȘtergere
  2. pfff. ce veche e poza.:o3 pe cand aveam si eu parul lung:)) defapt,pe cand aveam amandoua parul lung.
    te iubesc.:x

    RăspundețiȘtergere